Графік роботи

Пн–Сб 09:00–19:00
Неділя вихідний
050 021 32 27

Максим


098 733 93 33

Олександр

Ваш список
“Список порівняння пустий
Ваш список
“Список бажань пустий

Матеріали рам велосипедів

frame A2B_l

Основними матеріалами сьогодні є хромомолібденова сталь та алюмінієві сплави.

1. Сталь - перший матеріал, з якого стали робити рами для велосипедів. Останнім часом спостерігається тенденція до відродження сталевих рам, це викликано появою нових технологій які дозволяють робити матеріал, який би задовольнив високим вимогам сучасного велоспорту.

Сталь в цілому приваблива завдяки своїй надійності, простоті обробки, ремонту і відносній дешевизні.Сталь добре гасить вібраціі.У цього матеріалу досить тривалий термін служби. Якщо рама починає старіти, вона попереджає про це - з'являються тріщини, іржа.

Відомі кілька типів сталі:

- Hi-Ten (Hi Tensile) - "конструкційні сталі поліпшеної якості" - це самий дешевий матеріал. Рами з цієї сталі досить важкі і не володіють хорошим "накатом".
- Cro-Mo (cromomolibden) - хромомолібденові сплави. Рами з цього матеріалу легші, ніж з Hi-Ten, більш жорсткі, але й дорожчі.
До достоїнств хромомолібденової рами також слід віднести її здатність згинатися на віражах і тим самим полегшувати управління, в значній мірі гасити дрібну вібрацію і навіть трохи пом'якшувати удари. До того ж вони трохи схильні до корозії. Такі рами майже не використовуються в крос-кантрійних байках високого рівня, але популярні серед туристів, марафонців і любителів зимового катання.

Більш високого класу такі рами роблять зі змінною товщиною труб (баттинг). Рами з потрійним баттингом міцні і досить легкі одночасно.

2. Alu (Aluminium) - алюмінієві сплави. Цей матеріал дозволяє зробити ще більш жорстку і в багатьох випадках більш легку раму, ніж Cro-Mo. Існує цілий ряд алюмінієвих сплавів і способів їх обробки (7000, 7005, 7005T6, 7009T6, 7010T6, 6061, 6061T6, 6065 і тд). В сплави 6000-ої серії додають магній, 7000-й серії - цинк. Найбільш поширений (в силу ціни) 7005й. Чим менше номер алюмінієвого сплаву, тим він дорожчий, а якість його краща. Більш просунуті фірми використовують сплав 6061.

Алюмінієва рама значно менше координує в агресивному середовищі, ніж хромомолібденова і тим більше, ніж сталева.

На алюмінієвих рамах легше розганятися, краще в'їжджати на гірки, вони дозволяють добре відчувати дорогу. Рама перестає "котити" як тільки ви перестаєте крутити педалі. Повороти проходити складніше, ніж на хромомолібденової рамі, однак при цьому сам поворот проходиться швидше.

Алюмінієві рами не володіють властивістю гасити вібрації. Термін життя цих рам, як правило, менше (близько 10 років). Проте багато виробників зараз дають довічну гарантію на рами з алюмінієвих сплавів. Це говорить про те, що удосконалюються технології, дозволяють збільшувати термін служби матеріалу.

Алюмінієві рами також можуть мати баттинг.

Один з рідкісних видів алюмінієвих сплавів - скандій. Скандій схожий на титан по вазі і гнучкості і володіє при цьому дуже високою поверхневою міцністю. Рами з скандію повинні виготовлятися дуже акуратно, так як раму можна відрехтувати (вирівняти) після зварювання.

Останнє досягнення алюмінієвого зозгляду - гідроформування труби. Ця технологія дозволяє уникнути швів в конструкції рами, що помітно підвищує надійність рам.

На українському ринку з якісних зарубіжних виробників алюмінієвих велосипедів представлені: США - GT, TREK, MARIN, SCOTT; Німеччина - WHEELER, Тайвань - GIANT.

В цілому, алюмінієва рама на сьогодні - найкращий варіант, якщо говорити про співвідношення якості, експлуатаційних властивостей і ціни.

3. Магній є, мабуть, самим рідкісним матеріалом для велосипедних рам.

Плюси:

Низький вага
Хороший накат
Прекрасна жорсткість.

Мінуси:

Висока ціна
Дуже низький ресурс (до 2-3 років).
Піддаються сильної корозії.

4. Carbon (вуглепластик). Це надлегкі рами, але вкрай нестійкі до ударних навантажень. Це рами для професійного використання.

5. Ti (Titanium) - Титан. Цей матеріал, як і карбон, прийшов в велоіндустрії з аерокосмічної галузі. Титан поєднує в собі переваги алюмінію і сталі - твердість і легкість. Стійкий до корозії. Відмінно гасить вібрації, термін служби досить великий.

Титанові сплави важко піддаються механічній обробці і вимагають складних технологій зварювання.Цим пояснюється настільки висока ціна на титанові сплави.

Рами з цього матеріалу - для професіоналів.

На українському ринку відома фірма WHEELER, пропонує велосипеди з титанових сплавів.

Резюме: вибір рами для велосипеда індивідуальний і залежить від уподобань велосипедиста і стилю катання. Для початківців велолюбителів порадимо вибирати щось з алюмінієвих або хромомолібденових сплавів. Будь-які інші матеріали (Карбон, Титан, Магній) не для новачка.

Ваш відгук про товар
Поставте оцінку
Ваша відповідь
Ваш коментар буде опублікований після модерації адміністратором
Фільтр
Знайдено 5 
Підтвердіть
Для того, що б додати товар в список бажань, що Вам потрібно